وبلاگ اطلاع رسانی فروش

محلی برای جمع آوری و انتشار مقالات،اخبار و نکات مفید به منظور کمک به افزایش فروش خدمات و محصولات

وبلاگ اطلاع رسانی فروش

محلی برای جمع آوری و انتشار مقالات،اخبار و نکات مفید به منظور کمک به افزایش فروش خدمات و محصولات

روان شناسی رنگ در بازاریابی

برای کالاهای تجاری خود از چه رنگ‌هایی استفاده کرده‌اید؟ دلیل شما برای این انتخاب چه بوده است؟ آیا تنها بر مبنای سلیقه‌ی شخصی‌تان انتخابشان کرده‌اید یا یک پیام خاص تجاری در ذهنتان دارید؟

در حالی که برای جلب توجه مشتری پرداختن به شکل ظاهری کالا بسیار مهم است, انتخاب رنگ نیز می‌تواند پیام خاصی را به ذهنشان متبادر کند. آیا مطمئنید که از پیغام نهفته در پس آن رنگ‌آمیزی آگاهی دارید؟

اگر هنگام طراحی کالاهای تجاری خود روان‌شناسی رنگ را در نظر بگیرید و از آن بهره ببرید, کار عاقلانه‌ای کرده‌اید. هیچ فرقی نمی‌کند که از کارت بازرگانی, بروشور, وب سایت, پوستر یا چیزهای دیگر استفاده می‌کنید, مهم آن است که در انتخاب رنگ بسیار دقت کنید.

 

ادامه مطلب ...

چه عواملی باعث میشود تبلیغات موثر واقع شود؟

یک بار استادم در کلاس جمله معروفی از آبراهام لینکلن را گفت: " گاهی اوقات می­توانید همه­ی مردم را گول بزنید، همیشه می­توانید بعضی مردم را گول بزنید، اما همیشه نمی­توانید همه­ی مردم را گول بزنید " و در ادامه تبلیغات را چنین تعریف کرد: ((دروغ گفتن به مردم و مجبور کردن آنها به خرید چیزهایی که اصلا لازم ندارد!!)) شاید دیگه بیش از حد بد ببنانه است ولی باور کنید که تبلغات موثر، باعث فروش کالا می شه. البته کالایی که به وعده­های تبلیغاتی عمل کند.فراموش نکنید تبلیغات موثر باعث فروش کالاهای بد هم می شود، ولی فقط برای یک مرتبه .

اما بعد از این مقدمه به موضوع اصلی خودمون میپردازیم:

 

ادامه مطلب ...